evomag.ro

Neobux, probux, bullshit bux ! Inca mai credeti ?

Am vazut pe aici, o gramada de comentarii gen : " Am o afacere care imi genereaza 345$/luna , la inceput a fost greu dar acum merge c... thumbnail 1 summary
Am vazut pe aici, o gramada de comentarii gen : " Am o afacere care imi genereaza 345$/luna , la inceput a fost greu dar acum merge ca pe roate - intra pe linkul acesta www.blablabux.ro si poti castiga si tu sute de mi de dolar ". Serios ? 345$ pe luna si iti pierzi timpul cu povesti si comentarii pe bloguri ? Sincer, cand ai un venit pasiv din asa ceva, te reorientezi spre a castiga si mai mult, si nu postand comentarii pe bloguri, stiu si eu, gandesti la ceva mai mare.

Va spun eu care-i povestea, ca sa nu va pierdeti vremea sa va inregistrati pe tot felu de buxuri, care promit bani, si sa nu va pierdeti timpul postand linkuri pe tot felu de siteuri si forumuri. Credeti-ma e o mare pierdere de vreme pe care o regreti mai tarziu dorindu-ti ca mai bine sa fi citit o carte sau sa fi incercat alte metode.



Adevarul e ca acest gen de site a mers o data, tin minte acu cativa ani buni cand stateam pe niste forumuri si au inceput sa se umple dintr-o data cu topicuri si toti si-au schimbat la semnatura linkul catre neobux sau probux sau shitbux. Da, au functionat, am avut un prieten care si-a facut cativa dolari din asa ceva si avea si multi refearali dar nu trece de 100$ pe luna. Mai tarziu aceste site-uri au crapat, din cauza ca prea multi se inregistrau, ei erau slabi pregatiti, sistemul de detectare a conturilor multiple pe acelasi IP inexistent si multi isi faceau conturi de pe PC-ul lor si au inceput sa suspende conturi ca sa nu mai dea bani, pe diferite motive care nu erau adevarate !

Dupa aceea au aparut inca vreo 100 de copii fidele a site-ului dar sub alte nume. Din acelea 100 poate 1-2 care chiar dadeau banii, restul era teapa totala. De unde stiu ? Pai am probat, n-am primit nici cei 15$ care i-am facut, pe motiv ca i-am facut prea repede si de aici pentru ei rezulta ca am trisat, fara sa se intreseze cum i-am facut.

Acum a venit o generatie noua, care nu prea cauta pe google inainte, sa vada si alte review-uri, postari sau articole scrise despre asa ceva. Pe langa sutele de comentarii cu "am casigat mii de dolari cu neobux, inregistreaza-te pe neobux si castigi miliaone de lei zilnic" , exista si articole scrise pe bune de cei care au probat asa ceva si scrie negru pe alb , ca e o mare teapa.

Asa ca, draga cititorule, inainte sa lasi comentariul cu linkul afiliat catre shitbux, citeste inainte acest articol si apuca-te de altceva, nu pierde vremea. Aceia sunt bani putini daca ii castigi. Daca esti destept, gandeste mare, nu te limita la chestii mici. Mai citeste cateva articole de pe aici care iti vor fi de folos si cauta alte metode de a face bani online, nu cu neobux !










15 comentarii

  1. Cu neobux am incercat si am pierdut timp si bani.Referali pe care trebuie sa-i in inchiriezi si daca nu au activitate trebuie sa-i reciclezi.Si toate astea costa.O afacere adevarata care in timp aduce un profit frumos este aici: http://www.sfi1.biz/12590820.Inscrierea este gratuita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu neobux am incercat si am pierdut timp si bani.Referali pe care trebuie sa-i in inchiriezi si daca nu au activitate trebuie sa-i reciclezi.Si toate astea costa.O afacere adevarata care in timp aduce un profit frumos este aici: http://www.sfi1.biz/12590820.Inscrierea este gratuita.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.marketglory.com/strategygame/traian_lucian22
    joc online castigi bani reali

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.StartYourEarning.com/index.php?refer=8512

    RăspundețiȘtergere
  5. Incearca o noua metoda de a castiga bani online http://banionlinemarketglory.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.maildirect.ro/inregistrare/991169fd0030491e14341580cb7c450d site romanesc p
    Citesti email-uri primite de la ei si esti platit

    RăspundețiȘtergere
  7. http://tapbux.com/ref/4181
    Cea mai sigura metoda de a face bani pe termen lung, cu cativa oameni inscrisi sub tine poti face bani frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  8. http://goo.gl/tzDyNQ

    Usor de folosit , fiabil si sigur.
    Prin aceasta pagina puteti face bani in timp ce citit oferte si reclame , vouchere profitabile si multe altele.Incearca si nu vei regreta

    RăspundețiȘtergere
  9. Probux este un site de incredere.Pentru inscriere face-ti clic aici http://www.probux.com/?r=conte21

    RăspundețiȘtergere
  10. am cont la 22 sit-uri ptc , scot aprox. 3-5 $ de la fiecare lunar.
    deci concluzia este 22 sit-uri x 4$ =88 $. Asta in doar doua ore pe zi!!!!!!!!!!!!!!!! NU DAU NICI UN LINK sa nu credeti ca profit de pe urma acestei postari.

    RăspundețiȘtergere
  11. NOU!
    Daca vrei sa castigi niste bani in plus?
    Nimic mai simplu.Poti sa te inscrii in cel mai mare PTC(pt.cunoscatori)
    folosind linkul acesta:
    http://www.onlineincomebux.com/?ref=fany22
    RETINE:nu te costa nimic altceva decat cateva minute in fata calculatorului! +Bonus:5$ la inregistrare!
    MULT SUCCES!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. http://www.marketglory.com/strategygame/Reyko

    RăspundețiȘtergere
  13. http://www.marketglory.com/strategygame/Reyko

    Site'ul asta este chiar pe bune !

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu care esti de ai facut postarea asta, dar esti tare pe langa. Eu am un venit de 10 dolari pe zi pe Probux, iar pe Neobux sunt in evolutie. Iti trebuie doar ceva bani de investit iar dupa aia perge ca pe roate. Nu bagati de seama ce comenteaza asta pe aici ca e pe langa total. Nu stiu ce ai incercat tu, si nu ai reusit. Dar merge struna. Mai documenteaza-te si dupa fa postari de genu'. Daca e cineva interesat si doreste mai multe detalii, ma gaseste pe facebook, Presmereanu Vivian.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu Neobux nu mai ieși în profit, ci în pierdere, nu mai merită investit în el. A mers cu câțiva ani în urmă. Acum cel mai profitabil e Probux. Detalii despre PTC-uri aici: top3ptc2013.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere

provident.ro%20