evomag.ro

Sistem de facut Bani Online rapid prin Amazon Afiliates

 In acest articol o sa va prezint un sistem pus la punct, care in momentul de fata produce bani. Pana sa ajung aici mi-au trebuit o serie... thumbnail 1 summary

 In acest articol o sa va prezint un sistem pus la punct, care in momentul de fata produce bani. Pana sa ajung aici mi-au trebuit o serie de incercari si cercetari, ca sa imi dau seama ca totul poate fi automatizat si facut in mod mai simplu.
 Totul a inceput ca un jurnal in care mi-am setat niste obiective , de incepator , si anume sa castiga macar un 10$ pe zi.
 Ce-i foarte important ca nu m-am lasat aici si am continuat pana am urcat si am ajuns la castiguri de 4000$ pe luna !


 Ca idee generala, am preluat TOP 100 produse dintr-o categorie a Amazonului. Le-am facut fiecarui produs cate 3 vide-ori si le-am urcat pe YouTube, apoi pentru fiecare produs am reprodus  4 articole care le-am postat pe site-ul de review-uri cat si pe bloguri wordpress si blogspot , am analizat traficul si m-am axat doar pe cuvintele cheie cele mai valoroase.

 Suna destul de simplu asai ? Ai de urmat 7 Pasi

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

provident.ro%20